All that noise, and all that sound

All those places that I have found.


Coldplay passar mej utmärkt ikväll. Känner mej sådär smånere som jag gjort närmsta veckan.
Jag vet inte riktigt varför, fast jag skulle väl chansa på att det är paranoian som kommer krypande.
Att folk bara umgås med mej för att jag finns till hands eller erbjuder något.

...Blööööö. Det sista jag vill känna nu. Dock lagom typiskt. Alltid när jag känner mej nöjd och glad över
tillvaron kommer det smygande. Sen sommarlovet har jag kännt mej lycklig nästan hela tiden.
Mest beror det väl att jag har kommit över allt gammalt och hittat så mycket nytt som är tusen gånger mer värt.
Men nu är jag rädd att förlora det, och det skrämmer mej att OM det händer, och allt detta är tusen gånger mer värt,
kommer det göra tusen gånger lika jävla förbannat ont?
Jag får krupp av att fundera, jag får ligga lågt i veckan och se hur det går helt enkelt.

I fredags var det iaf. fest hos Agnes, jättekul förrutom att jag som vanligt blev lagom drängfull och elak.
Sen fick man en mindre hjärtattack på natten men det löste sej.
Igår var det filmkväll hos Elin i Lofittahammar och idag lite grill hos Minna, mycket trevligt!
Nu ska jag nog sova snart och vila upp mej för imorgon då jag har min "första" körlektion osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0