For every heart that's burning

another heart is yearning...


Jag snackar så jävla mycket när jag dricker.
Jag snackar och jag försummar.
Jag tänker väl helt enkelt inte på vad jag gör, jag blir uppsluten i omgivningen.
Igår var det fest hos Elin med massa roligt folk, väldigt trevligt även om å andra sidan krogen var stendöd.
Jag och Mathilda hade ett ganska långt samtal påvägen hem från stan och på Elins balkong och framtiden och sånt.
Som vanligt slutar bra kvällar med att jag ändå kommer hem full och känner mej deppig.
Trodde det skulle gått över till idag men icke, det är för mycket som ligger och gnager.
Jag känner mej ensam, avundsjuk och ångestfylld.
Jag vill inte missunna folk, speciellt inte mina vänner, någonting bra.
Jag är väl bara sån som person, jag är falsk, svekfull och paranoid.

Jag är väl okej att umgås med sålänge jag håller det inne, sålänge jag inte visar någonting.
Undra hur lång tid det tar innan det brister den här gången... den som väntar får väl se...


You wanted the best, it wasn't me
Will you give it back, and I'll take the lead
When there's no more room to make it grow
I'll see you again, you'll pretend you're naive
Is this what you want
Is this what you need
How you end up let me know.

Kommentarer
Postat av: Smittan 2009.

du är inget av dom där dåliga sakerna. du är bäst ju :) och om du vill släppa ut allt, gör de? det är ingen som kommer lacka på dig för de.

2009-08-16 @ 17:32:23
URL: http://agnysivy.blogg.se/
Postat av: Ellen

men tony nej! Det du skrev är inte du... Jag har ju kännt dig länge nu, i like u still. Man har sina upp o nedgångar tyvärr, de är smällar man får ta :( som agnes skrev "och om du vill släppa ut allt, gör de? det är ingen som kommer lacka på dig för de." så tycker jag också!:D

2009-08-16 @ 17:52:04
URL: http://ellynilsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tycker verkligen inte att du är falsk, ibland är det okey att vara avundsjuk men falsk det är du inte. När jag sa att du är min bästa vän så menade jag det vettu :) På onsdag ska vi hänga och fota tkr jag :D Ett riktigt häng ;)

2009-08-17 @ 10:54:50
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0