Gasp

for the truth you once lived.


Deppet fortsätter, jag förstår inte varför?
Jag har det ju egentligen bra nu, iaf. om man räknar på mitt kompisplan.
Framtiden och sånt skit verkar också pusslas ihop mer och mer så jag fattar inte varför jag går omkring med en klump i magen och sån ångest.
Kanske är det känslan av att jag inte förtjänar att ha det såhär bra?
Oftast är det väl så, har jag det för bra kommer paranoian över att något är fel och att allt kommer rasa vilken minut som helst.
Skithjärna, stryk borde den ha.

Imorgon blir det iaf. att fotografera med Thilly, Ema och Frida. Hoppas jag kommer hem med en drös bilder.
Lite sugigt dock att mitt 2gb minneskort rymmer ca. 90 bilder bara, kanske kan ändra så jag bara fotar i RAW och inte jpeg+RAW.
Ah well löser skiten imorgon... efter mitt morgonbesök på arbetsförnedringen.
Bläää!


Randombild från förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0