I don't need to touch the sky

I just want to feel that high.


Har satt ihop en liten slideshow med alla fixade bilder från min, Elin och Emas fotodag i veckan.
Hoppas det finns några pärlor däribland dom.
Ikväll blir det fest hos Agnes, sista festen innan alla flyttar från stan typ.
Eller ja, Minna, Christian, Jennie och Rasmus drar.
Det suger riktigt mycket, kommer känna mej riktigt ensam här i viken. Hoppas jag får ersättning sen för att jag är arbetslös så att jag kan åka och hälsa på folk.

Nu ska jag göra mej iordning och så, njut av bilderna!


Kommentarer
Postat av: Ema

nice! jag är ju fortfarande kvar i viken, men det kanske inte spelar någon roll?

du snackar om ersättning förresten, så länge du har pengar på banken/fonder så får du inga pengar från kommunen, that's it.

2009-08-21 @ 20:04:18
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

så bra då x) jaså? då borde ju alla på af få det då eller? det låter väldigt konstigt, för man brukar inte få ha några pengar undansparade över huvudtaget.

2009-08-21 @ 22:17:10
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0