Maybe it's the answer

I've been wanting in disguise


Bra dag idag helt klart! Höll på att för en stund få lite krupp förrut men saker rer sej som tur är.
Fick iaf. träffa Millan en stund förrut för första gången på väldigt länge.
Min "första" körlektion gick väldigt bra trots att jag varit äckligt nervös innan.
Min nya lärare är som tur är mycket, mycket bättre än min gamla!
Har honom på onsdag igen så imorgon ska jag öva lite mer på att inte stressköra så mycket.
För övrigt ska jag träffa Ellinor i veckan för första gången på cplänge!!
Ev. blir det lite fotningar i veckan också vilket skulle passa mej utmärkt nu, är såååå fotosugen!

Nu plingade det i micron och min panpizza är klar!
Tjocka och skräckfilm får det bli nu då!

Slänger upp en bild från festen hos Agnes i fredags!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Det ska nog gå bra på körskolan ska du se, Du har snart kortet ;)

2009-08-03 @ 20:51:09
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0