Still so young

and anxious to be free.


Idag har jag försökt vara duktig, det gick inget vidare.
Först så råkade jag sova till klockan 1 när jag tänkte gå upp vid 10-11.
Jag försökte plugga körteorin hos Elin, gick dåligt. Det kändes som om jag försökte trycka in alldeles för mycket information i hjärnan.
Sedan skulle jag övningsköra med pappa inför lektionen imorgon. Jag behöver verkligen öva på att räta upp bilen efter att ha backat runt hörn. Det gick på första försöket superbra! VARFÖR går det inte bra på mina körlektioner för? Så irriterande!
Var iaf. ute med Petter och gick sen på kvällen och tvingade honom att se första avsnittet av heroes.

Imorgon har jag en to-do-list:
Gå upp vid 10, plugga första teori kapitlena samt göra uppgifterna.
Gå upp till Elin och påbörja en ny sats vin.
Söka jobb som jag lovat att söka länge nu.
Gå igenom faser på körskolan.
Ha körlektion.
Sen kan jag slappna av! De blir lite chill med Phille då, nice!


Lite nya bilder.
(bloggen kapar en del i kanten av mina bilder, har inte lyckats hitta koden som ändrar det än)





Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv: Va skoj =)

2009-08-26 @ 06:52:49
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Jennie

Bilden på fjärilen <3

2009-08-26 @ 14:35:32
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0