Tell me something sweet

to get me by


Lördag idag och jag fördriver tid vid datorn för att retushera lite bilder från den lilla fotningen med Ema igår och lyssna musik. Jag är väldigt inne på A Day To Remember nu märker jag, det är sådär lagom lättsamt när man jobbar i photoshop. Bilderna på Ema vart helt okej, hon gjorde ett bra jobb som vanligt men ljuset var inte det bästa samt att det stället vi egentligen skulle fota på inte var tillgängligt så vi fick fota i skogen och mot en vägg istället.

Igår var det kräftskiva hos Minna innan jag, Jennie och Ottilia drog vidare till Elin Thillys avskedsfest. Det var mycket trevligt, kommer verkligen att sakna dej Elin. Tur att vi hinner ses på tisdag också!
Kvällen avrundades iaf. på krogen innan jag och Otta drog hem till mej och sov.

Den första bilden på Ema från igår:


Här är även en print screen från hur det ser ut när jag sitter med bilderna i ps.

Kommentarer
Postat av: Ema

det blev ju riktigt snyggt med den röda bakgrunden tyckte jag! :)

2009-08-15 @ 16:17:29
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Smittan

Sv: ja, jag får la tänka så. klart jag peppar! :D ikväll är det du o jag mot världen ;)

2009-08-15 @ 18:20:47
URL: http://agnysivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0