I am the stone that the builder refused

I am the visual,
the inspiration,
that made lady sing the blues


Jag känner mej så himla julig! Jag har inslagna julklappar och massa julpapper och diverse julklapps saker på golvet, och dricker varm choklad med små marshmallows i samt lyssnar på julmusik.
Gjorde tom. en vinterspelningslista på spotify som ni kan kolla här om ni vill.
Vissa låtar är kanske inte så vintriga egentligen men jag förknippar dom med jul och vinter av någon anledning, haha.

Passade även på att göra en vintrig ny design på bloggen när jag var igång. Är dock lite osäker på om den vart för kall och entonig men den får duga sålänge.

Gamla designen.

Idag har jag för övrigt lyckats vara extremt klantig.
Skulle ta bilen till skolan för att uträtta lite ärenden på lunchen men icke.
Hade lite för bråttom så råkade totalkvadda backspegeln mot en garageväggen när jag backade ut.
Som tur var kunde pappa laga den så att det inte syns någonting och dom verkar helt plötsligt väldigt ivriga att skaffa mej en egen bil, haha! ;D

Just det ja, sen sist har jag ju faktiskt lyckats ta körkort och fylla 19.
Det var en sjukt bra helg, skönt att klara uppkörningen och uppskrivningen. Ha friheten att ta bilen.
I fredags blev det lite fest hos Minna och Christian också, krogen sög dock (tydligen, jag minns inte) så blev en rätt tidig kväll ändån.
Fotograferat har jag hunnit med förra veckan också tillsammans med Elin och Ema.
Dessvärre var det så mörkt att bara en del gick att rädda.



Fortsatt ser veckan bra ut. Ska ta svinvaccinet imorgon och praktisera som vanligt.
Torsdag blir praktik och ev. pysselkväll på estet på kvällen.
På fredag är jag ledig så då ska jag och Ellinor på lucia i skolan och på söndag blir det lucia i kyrkan med Ema och Minna. Som Ema sa "får man inte vara med får man väl kolla på", och det blir en himla julstämning av det!

Näe nu ska jag slå in dom sista julklapparna för idag och parkera arslet framför Boondocks säsong 2.
Byebye


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha, HOPPAS jag ;)

2009-12-09 @ 12:57:38
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

jo då :) fast det känns ändå ganska tomt i vardagsrummet. men nu är iaf alla möblerna som låg i kartongerna på golvet när ni var här ihopsatta ;) slipper man snubbla på dem.

2009-12-09 @ 14:41:17
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0