Tequila for my friend,

it makes her flirty!

Suttit och försökt pilla ihop lite med bloggdesignen idag.
Det gick lite som det gick men jag känner att just nu orkar jag inte mer, så jag tar tag i det imorgon eller senare.
Jag tog ju bort min förra blogg för att ärligt talat var ju tjöta tjöta det enda jag gjorde.
Men när jag ser alla andra sitta o skriva av sej så började jag sakna det lite.
Där är iaf. anledningen till varför jag gjorde en ny.

Ikväll blir det väl att dricka lite I assume.
Jag har varit tveksam hela dagen (speciellt som morgonen började med att jag hamnade i luven på partyminken och Jenta. Men det löste sej som tur var) men jag tror att det är meningen att det blir party ikväll om tom. mamma kommer in med ett tetra vin jag kunde få av henne.
Ah well, you only live once!

Får väl se om jag orkar pilla med bloggen senare, annars blir det väl nån annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0