Blow the candles out, looks like a solo tonight

I’m beginning to see the light


Känns som en evighet jag uppdaterade nu även fast det nog inte var det.
Förra veckan gick rätt snabbt frammåt med praktik och sådant.
Träffade lite roligt folk och såg massa bra film som ex. Jennifers Body (som jag väntat länge på) och Lesbian Vampire Killers haha.
Helgen bjöd på födelsedagsfest hos Christian som fyllde 20 på fredagen.
Vet inte riktigt vad som hände men det blev ett jävla liv mot slutet :/
Lördagen blev det att lyfta det tunga huvudet från huvudet tidigt för att fotografera en kille som heter Jakob från Gamleby. Gött att tjäna lite pengar så det var värt att inte sova ut på bakfyllan.
Efter det blev det att fotografera Emily och Peili fick vara med och titta på eftersom hon var nyfiken.

Idag (måndag) har spenderat först fyra timmar på körskolan med riskettan.
Den var inte alls så seg som jag trodde och Sanna hade också så jag var inte helt ensam med massa främlingar!
Nu på kvällskvisten har jag fixat lite jobbsök och skit inför mötet på af imorgon och börjat på en sats vin till nästa helg med Elin.
Hela dagen har jag kännt mej lite sådär allmänt hög på livet. Saker går frammåt, verkligen, även om en del går saktare än andra.
Jag känner mej nyttig och duktig.

Imorgon har jag halkbanan på förmiddagen, sen ska jag prata med en av lärarna på jobbet lite snabbt innan mitt möte på af.
Kvällen får bestå av seriöst körskoleplugg!
Onsdag blir det norrköpingskörning med körskolan och jag ska passa på att köpa hem nått nytt snyggt från New Yorker till helgen :D
Fredag blir först städning hos Elin inför festen på lördag (Normal Elin blir ju 18) och sedan träffa Ems förmodligen!
Utsikterna för en fin vecka ser väldigt lovande ut! Woho! :D

En bild på Jakob och en på Emily från i lördags:


Jag borde egentligen sova nu men känner att jag ska njuta av mitt bra humör lite till, är inte trött alls ^^
Bye!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Bilden på Jakob där är riktigt bra =D

2009-11-26 @ 16:12:00
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0