Hold on to the world we all remember fighting for

There's still strength left in us yet



Hostdag, jag menar torsdag.
Har gått och blivit riktigt förkyld, duktigt när det verkligen inte passar sej.
Troligen drog jag på mej det i fredags när jag och Thilly fotade och jag stod i t-shirt utomhus lite för länge kanske.
Sjukanmälde mej hursom till praktiken idag och sov lite längre hemma.

Gick upp till Elin (Thilly) och tog lite snabba porträttfoton på henne med den lolita-aktiga hatten jag pysslade ihop igår i bildsalen.
Det var ett litet projekt jag blev sugen på att testa.
Tyckte den blev helt okej, vilket var tur eftersom att jag brände fingret på limpistolen så att det pulserade och sved hela dagen.
Funderar på att göra fler senare om det behövs till fotograferingar. Skönt att slippa slänga ut massa pengar på rekvisita när man kan göra själv (även om det inte blir samma professionalitet).


Elin med mitt hattprojekt.

Blev i övrigt klar med körkortsteorin i veckan vilket känns enormt skönt. Måste dock sitta där massor och repetera nu innan uppkörningen så att jag inte kuggar på teoriprovet.
Är sjukt nervös redan, hoppas det går vägen så jag kan elda upp körkortsböckerna sen!

I helgen blir det nog vitt, eftersom jag är sjuk kommer jag nog inte orka och det känns inte direkt särskilt lockade ändå. Blir nog att ta det lugnt och ev. fotografera lite om min hälsa tillåter.
Cya!


Kommentarer
Postat av: Agnes

sv: haha, du, jag har nojjat över det som bara fan nu sen jag blev sjuk, för jag har precis alla symptomen :O men har ringt till sjukvårdsrådgivningen och dom trodde det nog bara var vanlig influensa.

2009-12-01 @ 16:48:43
URL: http://agnysivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0