your sick of trying, so am I

to you my favorite mistake
it looks like a second too late
use these words to slit your throat
i meant the words i just wrote


Lördag, vaknade klockan ett och hade tydligen tagit igen all sömn jag missat i veckan.
Har haft praktik, varit hundvakt och allt möjligt i veckan. Ångesten har också bidragit till sömnproblemen.
Har vridit mej halva nätterna och drömt hemska drömmar hela veckan.
Att vakna halv 6 av att hunden tycker att Tonys säng verkar vara en bra sovplats och hoppar på en är inte så överdrivet roligt!

Igår vart en rätt stressig men bra dag.
Gick upp 9 för att övningsköra innan morsan och farsan drog till moster i Motala.
Mötte Jennie efter det och vi fixade lite myspace bilder åt henne och lite porträtt som jag kunde leka med i ps.
Kan inte riktigt bestämma mej för vilken version som är bäst så vill gärna höra era åsikter!





Vet inte vilken jag gillar bäst riktigt...

Efter fotograferingen drog jag i vilket fall till skolan för att ha lite snack inför Uppcon med lite folk.
Efter det blev det besök på sjukan hos Therése och på kvällen träffade jag Anna som äntligen kom hem en sväng från Linköping!

Idag blir det väl att lata runt hemma innan jag möter Petter och Elin ikväll.
Är sjukt sugen på att gå ut ikväll, men borde inte.
Kanske kan gå ut nykter, gick ju åt helvete sist jag drack alkohol så BORDE hålla mej borta.
Skriver väl nästa gång jag känner att jag har någonting att tillge x)
Bye!

Kommentarer
Postat av: Elly

Visst på de sättet är jag psyko :D Är det endast för att jag vill att folk ska tycka om mig : D

2009-11-07 @ 16:21:12
URL: http://gravidnu.blogg.se/
Postat av: Malin

Det e jätte svårt att säga vilken som e finast, båda e kanon fina :).. Men jag får en känsla av lite mer gammalstil, om man kollar på smycket i håret på jennie, df tkr jag den sista, ljuset den bilden , fångar färgerna och smyckena på ett andra sätt :).. Men som sagt , både alternativen e kanon (Y)

2009-11-10 @ 12:58:00
Postat av: Bella

Fina bilder! Du är duktig :)

2009-11-13 @ 16:00:56
URL: http://agb.blogg.se/
Postat av: Tony

Tack Malin :) Jag gillar nog också den undra bäst. Det blir ett helt annat ljus i bilden!

2009-11-16 @ 22:01:39
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/
Postat av: Tony

Tack Malin! :D Jag gillar nog också den undre bäst, det är mycket finare ljus i den bilden! ^^

2009-11-16 @ 22:02:39
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0