Nobody wants to hear you sing about tragedy

Ny tillfällig bloggdesign tills jag har orken att göra den nya som kommer sen haha.
Eller bakgrunden blir nog kvar men en ny header ska jag knåpa ihop sen!

Idag är det iaf. onsdag (kväll) och dagen spenderades i skolan med praktik.
Det går väldigt bra nu och jag har börjar prata lite med en av kineserna som är utbytesstudent på skolan.
Det är ganska roligt och väldigt ovant att skriva sms helt på engelska!

Igår var jag hemma hos Mårten för ovanlighetens skull med Elin och Johan och kollade på nya Star Trek filmen.
Det var skönt med lite kvällssällskap sådär efter en heldag med praktik från 8-16.
Nästa onsdag ska jag för övrigt vara ENSAM lärare HELA dagen. Först ska jag ha bildtreorna tills klockan 1 då jag ska ta digitalt skapande gruppen.
Haha tur att dom är så självgående för jag är så dålig att ha pli på folk.

Påtal om absolut ingenting blev jag klar med teorin idag, så nu är det bara repetitionen kvar :) känns skönt eftersom jag förmodligen ska boka upp allt till uppkörningen efter måndagens lektion.
Sålänge den går perfekt vill säga...(innerspegel, ytterspegel, innerspegel, ytterspegel).

I helgen blir det vit helg också :) film maraton och träffa lite folk står på schemat istället.
Känns bra!
Jag som kännt mej så elak, dryg och konstig på sistone. Jag tror det beror på att jag festar för mycket och inte klarar att hantera vissa saker lika bra som innan.
Inte för att jag var bra på det innan men jag var inte dryg med flit mot folk iaf.
Jag saknar att vara den där personen som folk hade så lätt för, som var omtyckt av många och som försökte vara alla till lags.
Well it's on it's way up right now! Woho!


(klicka för större, haha)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det åter bra du, med allt :D Va skönt för dig ;)



Btw, skulle va kul å vara med på filmmaraton som du snackar om? :D Btw så är det 90-talskväll på mejeriet på fredag, alkoholfritt, Sugen? xD

2009-10-14 @ 23:02:46
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hihi ah, hösten in maj hart liksom <3



Ah okey, trodde det var i Västervik x) Men hur som så vore det skojj att göra nåt på fredag då kanske, gå på 90-talskvällen då, för jag vill ju träffa dig när jag ändå är i stan :)

2009-10-14 @ 23:14:59
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

haha, jag vet ;) julen is the shit. det är det bästa jag vet.

jag lyssnade på julmusik också och började sakna lucian i skolan som fan xD

du kan få min önskelista, överst står en ponny! har gjort nu sen jag var lite men jag fåååår aldrig någon :(

2009-10-14 @ 23:32:12
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0