Och alla känslor slog och sprängde

Hela vardagen full med hål
I en tid då inget hände
I en stad som alltid sov



Ungefär så känns det lite.
Hela livet känns lite fullt med hål nu, och jag känner mej nästan dum som inte kan träffa folk lika ofta som innan jag hade praktiken.
Det är skönt att ha något att göra om dagarna, och jag tjatade alltid om hur långtråkigt jag hade.
Men samtidigt fanns den där friheten där, att träffa någon närsom.
Nu måste jag planera in folk och det känns konstigt.
Jag vill bara kunna göra vadsom just nu. Ingen press, ingen praktik, ingen gnagande ångest som jag knuffat bak låååångt bak i huvudet.

Idag hade jag iaf. min första och enda måndag på praktiken.
Eftersom det bara är en bildlektion med estet så tyckte dom inte jag behövdes där, puh!
Det känns bra, eftersom fredagen är i stort sett frivillig för mej, så har jag ju bara tre dagar med praktik i veckan.
Efter jobbet idag så träffade jag iaf. Minna och Christian som kom till stan idag.
Vi tog oss en promenad till Corner och lite :) Väldigt skönt att träffa dom igen!

Just nu peppas mest att åka till Göteborg med Ema under höstlovsveckan.
Förhoppningsvis iaf. om allt går som vi vill.
Vore skönt att dra från stan en sväng och sen träffa Amanda igen!

Nu ska jag ta mej en promenad, ventilera med Elin, handla mjölk och sen hem och sätta mej och skriva/rita lite tror jag.
Jag måste spara till en vettig tablet, den här vägrar ju fungera ordentligt i vista/cs3.
Cya!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är lungt Tony, jag undrade bara hur folk tänkte mest.. Men det är inte alltid så himla kul i Oskarshamn heller om man säger så..

2009-10-05 @ 22:43:13
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kom hiiit kom hiiiit! Haha, jag vill mer än gärna träffa er :D

2009-10-05 @ 23:22:16
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Ema

gbg, here we come! :) höstresor är alltid mysigast, det är väl då man behöver det som mest kanske.

2009-10-06 @ 13:37:02
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0