Your concrete heart isn't beating

Söndag och sista dagen på ännu en vecka.
Min praktik på gymnasiet började i onsdags och den funkar bra.
Hade enorm ångest över det och det känns fortfarande lite smått onödigt men det kändes väldigt bra att skriva dit nått mer på mitt cv.

I fredags var det filmkväll hos mej med Ema, Salle, Johan och Petter vilket var väldigt nice.
Jag hade vintervibbar hela kvällen av någon skum avdelning.
Igår (lördag) hjälpte jag Elin att storstäda hela hennes lägenhet.
Fick ett spontansamtal av Amanda också vilket var väldigt trevligt, hoppas kunna skrapa ihop pengar och åka upp till henne under höstlovet (antar att jag är ledig från praktiken då så).
På kvällen vart det fest hemma hos Elin och jag var väl lite för snabb på drickat.
Det blev en lite småpinsam kväll men ey, man lever bara en gång!
Idag blåser det som tusan ute och Elins lägenhet ser knappast ut att ha varit nystädad igår.
Imorgon börjar en ny vecka och jag hoppas den bjuder på lite bra saker.
Take care!



Lite småbilder från festen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

det var supertrevligt att prata med dig, jag tror jag ska spontanringa lite oftare! :D du är så välkommen så! :*

2009-10-04 @ 19:09:02
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0