All the time I wasted on you

All the bullshit you put me through..



Ännu ett bra tag sen senast jag uppdaterade.
Har det hänt något spännande sedan sist? Inte direkt.
Veckan flöt på med diverse plugg och häng med folk.
Helgen bjöd på fest och människor.
Båda festerna var väl up and down, vissa stunder var skitroliga och vissa stunder kände jag hur kräkreflexerna nästan kickade in.
Sniken och jävlig ville jag vara iaf. men jag kunde inte förmå mej.
Jag hoppas väl att det kanske betyder att jag är en bättre person än jag vill vara?
Att jag inte kunde sjunka så lågt som jag ville?

Detta var ju förmodligen sista helgen på länge med alkohol iaf.
Jag är så trött på det och jag har fått bevisat alldeles för mycket vad det gör med folk.
Nej en vit helg, det betackar jag mej för!
Vill gärna åka upp till Växjö igen men plånboken skriker "Nej!" så.

Take care now, bye bye then!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Som du vet sen innan så finns jag här, även fast jag inte är i Västervik längre så är jag bara ett samtal bort från dig i alla fall <3

2009-09-13 @ 18:54:37
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Amanda

mjäh, alkohol är som det är.

Usch, jag saknar dig en massa! kom hit och häng med mig snart? :) jag har kanske en egen lägenhet inom en snar framtid iaf :> och jag vill inte kopiera jennsan, men jag är också bara ett samtal bort. borde själv kanske ta mig i kragen och ringa lite oftare.. du vet att jag finns iaf? puss och kram!

2009-09-13 @ 21:10:56
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Minna the boss

men neeeeeeeeeeej jag vill att du kommer ju buhuuuu :(:(

2009-09-14 @ 11:04:53
Postat av: Tony

Det får skjutas lite bara Minna! =/ Men sen har jag kanske massa pengar och kan stanna en hel helg!

2009-09-14 @ 13:59:00
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha, äsch. finns det hjärterum så finns det stjärterum? eller? det löser vi, om du kan hänga på dom då så tycker jag verkligen att du ska göra det :) abseluuuuut! vad händer i viken nu för tiden då?

2009-09-14 @ 14:18:12
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Elly

Hahaha, jim carrey alltså:D

2009-09-14 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0