And I want it so bad

I'd shoot the sunshine into my veins!



Måndag, tristess och tystnad.
Det finns verkligen ingenting att göra idag!
Jag har försökt plugga teori, rita, kolla bloggar. Allting tröttnar jag på direkt.
I brist på annat börjar jag väl mitt nya liv idag då, gömma undan alkoholen och godiset, hälla ut läsken och fimpa den där cigaretten!
Nu kanske jag kan få bort iaf. dom där 10 kilona jag gått upp i sommar!
Fan, undra om man skulle ladda ipoden med ny musik och ta med sej kameran ut på en runda sen?


Lite chillmusik också på det!
The Devil Wears Prada - Louder Than Thunder

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja men jag ser alla möjligheter jag, inga hinder här inte ;) haha!

Usch vad jobbigt! är dock inte förvånad, det är ju trots allt viken. tycker dock att det är eländigt att du ska behöva vara fast där, du förtjänar bättre! :D

haha jadu, alltså jag hinner ju inte med gbg så värst mycket, jobbar ju 24/7 men det jag ser på vägen till och från jobbet är ju toppen ;) nejvars, jag stormtrivs här faktiskt :)



kom på en liten sak föresten, när jag läste ditt inlägg nu, om du vill/har lust/orkar/är sugen osv osv, kanske du vill tjäna lite pengar(och nej, du ska inte behöva prostituera dig.. ;> haha) bara kanske designa en liten tatuering åt mig? om du vill alltså! :>

2009-09-14 @ 22:19:46
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0