Another love I would abuse

No circumstances could excuse.


Idag åkte jag hem till Ema och hon trimmade mitt hår lite.
Det var verkligen så långt, slitet och vägrade lyda, mycket skönare med lite kortare hår nu.
Efter det blev det låååång promenad med Elin innan jag drog mej hem till kära datorn.

Vet inte om jag ska sova inatt, känner mej dock trött nu, men jag måste upp tidigt imorgon.
Har lovat nytjej90 att hitta till vägverket så måste vara på stationen vid klockan 8.
Brukar ju inte kunna somna innan 4 så känns som om jag lika gärna kunde vara vaken, typ gå till 7-11 vid 6 och köpa cigaretter istället.
Tandläkaren imorgon också klockan 9. Sen körkortsplugg tills Philip orkat masa sej upp ur sängen.

I helgen blir det av att åka upp till Minna i Växjö. Ska bli kul för jag har saknat henne massor! Hoppas man får se Christian något också, sakner den gamle wäven.
Det var väl pretty much it, för den här gången.

Bild på nya frisyren:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0