I hope it's gonna make you notice

someone like me...



Allt känns onatuligt bra just nu.
Det är nästan som att jag väntar på att något stort ska rasa över mej, men nu ska jag inte vara negativ.
Jag ska njuta av att allt är så bra.
I helgen ska jag träffa massa människor jag saknar och älskar!
På lördag blir det fest hos Agnes och förhoppningsvis kommer massa bra folk!
Anna kommer hem i helgen och ska träffa mej på söndag också!!! Woop woop!

Nästa vecka ska jag träffa fint folk också :D och förmodligen fota massa fina saker!
Rita massa också, har uppdrag av folk redan och jag har inte ens kommit igång med ritandet ordentligt än!
UNDERBART!
Plus att jag tror jag nästan garanterat har en praktikplats på bilden på gymnasiet om jag beslutar mej att söka det.
Snart rullar nog pengarna in också och jag bara ler åt tanken!
Köpa kläder, åka till folk, fixa håret!
LOLOLOL, jag är så hyper så jag nästan smäller av!

Har inga nya foton direkt men jag håller på att rita en bild i "min stil" åt Foki som jag kan slänga upp skissen på!

Dåligt ljus och skit men tog en snabb-bild med kameran bara, haha.

Skriver väl när det är något nytt på g.
Until then, take care!


Kommentarer
Postat av: Agnesmon.

haha du blir höstpepp, istället för depp! tummen upp för de :)

2009-09-18 @ 12:02:15
URL: http://agnysivy.blogg.se/
Postat av: Stevepr

I like the drawing, would I be correct in thinking that it's of Emily?

2009-11-19 @ 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0