What's it like in the greater sky?


Jag önskar jag kunde finnas där mer för er.
Jag kan inte någonsin förstå mej in i din och er situation, det är nog därför jag inte riktigt vet vad jag ska säga.
Vad kan man säga liksom?
Jag kan nog aldrig förstå hur mycket det smärtar er.
Det enda jag kan säga är att jag verkligen beklagar och jag finns här för er.
Det är det ända jag kan göra för er nu, finnas här.
Jag hoppas att det på något sätt är tillräckligt, att ni tar hand om varandra och att ni klarar er igenom det här.
Jag tänker på er...♥


Och dej träffade jag bara några gånger ibland, men du var alltid lika trevlig, omtänksam och snäll!
Jag hoppas du har det bra där du nu är...Vila i frid!


Kommentarer
Postat av: Elly

Vila i frid.



Säger detsamma. Håll ihop nu! Ta vara på varandra.

Och jag beklagar sorgen. Kan inte säga att jag vet hur det känns, kan inte ens tänka tanken. Men jag beklagar sorgen . :(

2009-09-21 @ 22:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0