And I will keep trying to tell myself

we are still just like back then


Wosh vilken helg!
Känslokarusell upp och ner och massa, haha.
Sitter just nu med förkylningen from hell (tack 3 timmar kö till Uppcon i regnet!) och har precis fixat lite bilder från helgen och slängt upp dom på bdb.
Det var verkligen en så sjukt rolig helg!
Trodde aldrig jag skulle trivas så bra, det kändes ju så sjukt nördigt innan jag åkte haha.
Underbart var det som sagt, för mer bilder hänvisar jag till min bilddagbok.

Gruppbilden from hell<3


Nu måste jag snart bege mej, ska hjälpa Elin lite med sitt PA på skolan sen träffa Philip för lite lost.
Imorgon ska jag nog träffa Lotta och i helgen blir det häng med Petter och lite festande! Peppt!
Hörs<3

Kommentarer
Postat av: Jenne

Jaaa!! Wiie :D

2010-04-14 @ 19:43:01
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: jm

Ojoj, många sjuka ser jag! Läst många bloggar idag, fem av åtta har varit sjuka :P Men men... Krya på dig och hoppas att du haft en bra dag, trots förkylningen!

Vad händer denna helg då!? :D

2010-04-15 @ 20:07:14
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: jm

Sent svar; Kanske det :P Haha, men det är bra det att ingenting stoppar dig ifrån att njuta av livet! ;) Okej! Blev det en lyckad helg för dig då? Min helg turned out great! Var med tjejkompisar och så (:

2010-04-21 @ 16:36:58
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0