You showered me with lullabies, as you're walking away

Reminds me that it's killing time, on this fateful day


Jag märker att jag har en väldigt konsistent uppdatering här, höhö.
Vad har hänt sen sist jag uppdaterade då?
Det har gått 12 dagar och jag har under den tiden lyckats plöja igenom Lost säsong 5 och vad som kommit ut av säsong 6 delvis tillsammans med Phille och Mårten.

Jag har festat twice hemma hos Minna och Christian. Dels Rasmus födelsedagsfest förra veckan som slutade i synen av Minna kravlandes i trappan, sen gårdagen som slutade i kidnappning av en GBgubbe och upptäckten av att Corner nu har öppet till 4.00 på lördagar!! Woho!!

Jag har även varit på sushi-kväll hos Therése och småfestat lite. Hängt ute i det fina vädret med folk och gjort tafatta besök att börja träna igen. Sängen lockade dock allför mycket den här veckan när man vaknar och ser att snöar ute!
Ellinor har ju även fått sin son nu, lilla Leon! Stort grattis igen, är så glad för henne och Jonzis skull!

Har även slängt upp bilderna från dom två blodig fotograferingarna som hittills ägt rum till min Bloodlust Business serie. Slänger upp dom här också!





Nu ska jag försöka släpa mitt bakfulla arsle upp ur stolen och fixa mej lite.
Elin kommer förbi och ska käka middag här snart (Nej vi visar inga som helst pojkvän/flickvän tendenser).

Imorgon måste jag sitta massa med mina konstskole-arbetsprover, blää, har ingen inspiration alls.
Ska försöka få lite annat gjort i veckan också och hinna träffa lite folk.
Petter drar från viken för att åka till Spanien på onsdag, lär bli en omställning eftersom vi typ hörs av på något sätt nästan varje dag annars.
Får väl se vad helgen bjur på, det är ju valborg!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag kommer och våldgästar dig iaf ;)

2010-04-25 @ 18:28:30
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Riktigt snygga bilder du tar! :)

2010-08-29 @ 00:32:52
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: Miki

Oj.. Obehagliga men riktigt fina kort. Annorlunda.

2010-09-09 @ 03:03:21
URL: http://mikissurroundings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0