Because I wanted to hold you,

I learnt how to walk closer.
Because I sometimes get lonely,
I learnt how to breathe with you.


Tänkte fortsätta på förra inlägget litegranna nu när jag har tid!
Fredagen den 17e när jag kom hem på lov var det som sagt lite party hos Jennie och Rasmus på kvällen med Isabell, Minna, Jennie, Rasmus, Petter, Marie, Christian och Mårten.



lördagen bjöds det på fest hemma hos Lotta och sen till Palladium efter det.
Dagarna fram till Julafton flöt på med spelkväll hos Mårten, julstyr, julklappsjakt med Trelin, julmiddag hos Jennie och Rasmus och så en plåtning på Club 9 med Kickin' Laces



Julafton spenderades hemma med mamma och pappa i lugn och ro, väldigt skönt och trevligt!
På juldagen vankades det fest hos Marie och Mickan. Vi fördrack lite hos Jennie och Rasmus innan det och stack sedan bort dit. Drog ner till Club 9 runt 10 (eller något, vem har koll) för att komma in i tid till spelningen som började sen. Full var man iaf. på juldagen, det är ett som är säkert!
Dagen efter låg jag hemma i fosterställning hela dagen och fick hit Petter för lite sympatipoäng men han var mer jävlig än hjälpsam tror jag, haha.

måndagen åkte vi på mellandags rea i Norrköping, jag, NormalElin, Petter, Jennie och Rasmus. På kvällen drogs det en spontankväll med Marie och Christian som slutade halv 6 på morgonen då jag kom innanför dörren lagom som mamma och pappa skulle gå till jobbet.
Idag är det då nyårsafton, det är ca. 9 timmar kvar av 2010 och jag kan vän ändå se tillbaka på ett rätt fint år tycker jag!

Ikväll bär det av till Elin för att fira, får väl se vilka fler som dyker upp.
Verkar som om alla kommer delas upp som vanligt, det är det som brukar göra att nyår suger. Att folk inte vill vara tillsammans på samma ställe.
Men men, får väl se hur kvällen blir.
Gott Nytt 2011 får jag lov att säga!

Kommentarer
Postat av: Ema

sv: tack :D haha, just det x) jag får ta tag i det i veckan nu!

2011-01-04 @ 21:33:20
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0