Our colors run then leave a stain

They blacken our once honest name


Söndag morgon, ett tag sen senaste uppdateringen igen.
Det har inte hänt så väldans mycket sen sist, eller jag har väl gjort en del om jag tänker efter.
Det var ju Philips 20årsfest, Wolfman på bio med Petter, filmkvällar, massa häng, träning etc.

Jag hade min to-do-list i veckan:
- Dammsuga
- Träna
- Söka jobb
- Lämna papper på AF
- Fixa mammas födelsedagspresent
- Organisera skolsöken
- Retusch-öva

Hann med det mesta jag skulle, skulle nog kunnat fixa skolsöken också men jag var för lat.
Har fått träna ensam den här veckan också eftersom att Samuel tatuerade sej i måndags och inte får sträcka huden.
Kan ju inte påstå att jag hade mycket motivation att gå upp vid halv 6 då haha.

Arbetsintervju skulle jag haft med Lustshopen i veckan också men dom ringde inte.
Hoppas att det bara inte hanns med så dom ringer i veckan, skulle ju va skönt med ett jobb, även om det är mer ett extraknäck.

Slängde ihop en animation på en före-efter bild jag gjorde på en gammal bild på Amanda. Ingen jävla oskärpa där inte!
Den tar en liten stund innan den kommer igång bara:



Nu ska jag göra frukost! :3
Bye!


Kommentarer
Postat av: Agnes

inte dålig bild där inte! fan så snygg redigering :) va inte hemma när du försökte skicka den på msn så du vet :P

2010-02-21 @ 12:40:47
URL: http://agnysivy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hoppas de ringer då, det är ju alltid nice med jobb :)

2010-02-21 @ 16:58:31
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Aaah :D Samma här! Vi hade ett bra peptalk där ;)

2010-03-01 @ 14:33:54
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0