There's a fire inside this heart

and a riot about to explode into flames



Första gången på evigheter som jag faktiskt uppdaterar utan världens mellanrum.
Vad det nu egentligen ska tjäna till, vet inte riktigt hur intressant min blogg är?
Iofs. skriver jag inte för andras skulle, jag skriver för min egen, för att jag ska minnas och få skriva av mej.
Sen om folk gillar att läsa och kolla på bilderna som kmr ibland så är det ju välkommet.

Två dagar har jag spenderat hemma nu. Har inte klivit utanför huset sen jag kom krypandes hem från krogen i söndags morse.
Två dagar i mitt rum, framför datorn, ensam med min egen hjärna.
Farligt!
Jag hatar det egentligen, för jag får ångest direkt, så fort jag blir själv hemma så kommer allt.
Skolsöken, kommer jag komma in? Jobbsöken, kommer jag få nåt? Pengar, kommer jag ha råd att göra nåt?
Fotograferingen, varför blir retushen fortf. sneknullad? Jag trodde jag var på G nu...
Sen planering inför massa annat, få ihop allt till Uppcon, planera möten och skit. Jag orkar inte tänka på det men inte fan går det att slå av.

Imorgon ska jag på möte på vägledningscentrum iaf. och prata om alla skolor jag ska söka.
Efter det tänkte jag ta tag o söka en handfull jobb och sedan retusha en bild i full storlek.
Klarar jag det där så borde lite av ångesten försvinna tycker jag!
Efter fyra ska vi ha Uppcon-möte hos mej också så jag får försöka peppa upp tills dess, jag vill inte att mitt dåliga humör ska gå ut över andra, för så har det redan blivit tyvärr.

Vi får väl se vad morgondagen bär med sej!
Bye!

(Slänger med en bild jag ny retushade idag så att inte inlägget blir helt jättetråkigt)



Kommentarer
Postat av: Elly

Haha, ska jag va ärlig så Nej haha. De enda jag kommer låta vara barnvakt de första halvåret är familjen ;)

2010-02-02 @ 17:12:27
URL: http://gravidnu.blogg.se/
Postat av: Issa

Underbar färgskala!

2010-02-07 @ 16:51:06
URL: http://www.isabellealsen.com
Postat av: Tony

Tack Issa! :) jag gillar den också!

2010-02-07 @ 16:56:32
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0