A new start, a new year

with new joys and new fears


Julen och nyår har nu kommit och gått! Kanske dags att summera lite och såntdär.

Julen firades hemma med mamma och pappa. Lugn jul utan stora tjocka finska släkten, skönt men samtidigt lite synd. Det blir nästan för lugnt och jag tycker om att alla strålar samman sådär till julen.
Gött var det dock, massa julmat, film och julklappar.
Har ju redan fått bilen som julklapp och fick nu även lite pengar, stuff till när jag flyttar hemifrån och lite kläder!

Mellandagarna spenderades med att på söndagen dra till Norrköping/Linköping på äventyr med Madde för att shoppa på mellandagsrean. Vi åkte fel, mötte Jocke och Ante och dunkade "Hey boy" och "Do you wanna fuck?" i bilen hela resan ungefär.
Dagarna innan nyår blev det att träffa lite folk, bl a. Celine som kom ner från Stockholm.

Nyår kom snabbt, vi hade släktmiddag och min kusin Sofi kom med ner. Länge sen jag träffade henne eftersom hon jobbat i Spanien en tid nu, har mest pratat lite över skype då och då.
Efter middagen drog man till Minna och Christian för fest.
Väldigt rolig kväll! Psykogrannen ringde på, pusskalas nere på stan vid 12 slaget och sedan fyrverkeri skjutning med Christian och Petter innan man drog sej hemåt runt halv 3 tiden.

Just nu sitter jag och jobbar med lite nya bilder jag tagit i december/januari och hoppas få dom klara snart, har mest småpill kvar dock.

Funderar även om nyårslöften och sånt skit. Jag kör nog på samma som förra året: Bli en bättre människa.
Jag vet inte om jag lyckades iår men jag vill gärna tro att jag blivit bättre på något sätt.
Försöka få lite ordning på framtid och sådant nu iår också, bli mer strukturerad och petig med saker.
Samt ta chanser, uppleva saker och framför allt dokumentera det! Jag har inte alls lika mycket dokumenterat iår som tidigare år märker jag, vilket gör mej ledsen eftersom att jag gillar att se tillbaka på sånt!

Kanske borde göra nåt såntdär "ta minst ett kort om dagen som du blir nöjd med" grej!?
Haha sånt som märks.
Hoppas ni alla haft en bra jul och ett bra nyår.
GOTT NYTT 2010!! ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Bilderna ser väldigt fina ut, ska bli kul att se dem sen när de är färdiga :)

2010-01-03 @ 01:40:23
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Agnes

najsiga bilder, ska bli kul att se det färdiga resultatet :)

2010-01-03 @ 08:17:20
URL: http://agnysivy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahaha, kanske inte den bästa någonsin. Men bra är den, bra som fan! ;D

2010-01-11 @ 22:49:41
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Elly

Hej! du har fått en award av mig på min blogg.

Kolla in den!

2010-01-22 @ 21:30:07
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0