Adorable, affordable, guaranteed discretion

In the story of my life you'll barely get a mention


Jag skulle precis sätta mej, ta det lugnt och skriva ett inlägg här eftersom att det var tusen år sen sist.
Självklart så blir allt stressigt med en gång haha.
Men nu är allt för kvällen löst iaf. vi ska hem till Linh ett gäng och glo film eller något :)

Iaf. vad har hänt sen sist. Inte mycket egentligen.
Träffar folk så ofta jag kan, no more praktik och försöker börja med skolsöken snart.
Sitter mest vid PS om nätterna eftersom jag inte kan sova varvat med film och serier.
Skulle nog egentligen skriva nått långt, djupt, gnälligt inlägg om hur jag mår och allt jag tänker idag men det orkar jag faktiskt inte nu.
Jag tror jag fick overload och bara tömde skallen nyss, det känns helt tomt.

Slänger in lite före efterbilder mest för att det är poppis nu, haha!







Photoshop i mitt hjärta får man väl ändå säga!<3
Skriver något mer inlägg nån annan dag när jag orkar.
Byebye!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi måste ses ordentligt och umgås snart, se på film, fota och göra wok. Som vi gjorde förr, saknar dig verkligen massor! Och om du vill snacka, om vad som helst så finns jag ALLTID där för dig. ville bara säga det..

2010-01-29 @ 17:55:04
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Frida

Oj, vad fint du gjort himlen på sista bilden! Hade ingen aning om att den var helt redigerad! Det är nog förresten en av dina finaste bilder :)

2010-01-29 @ 17:58:36
Postat av: anonym

kan du inte göra ett inlägg när du visar hur du gör bilderna sådär? skulle uppskattas!:)

2010-01-29 @ 18:25:04
Postat av: Tony

Frida: Yes, eller det är ju två av mina foton ihopsatta, det är så svårt att få bra himmel och bra ljus på resten utan externa blixtar etc. ;D



Anonym: Haha jag skulle kunna göra tutorials, men allt finns redan på internet, det är bara att leta runt! :)

2010-01-31 @ 22:35:13
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha ja preciiis :D Skulle va gottigt ;D



<3

2010-02-01 @ 16:47:44
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Patrik

Photoshop är vår vän :D

2010-02-01 @ 23:39:18
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Kenny

Jag vet att du är grym på att ta korrt, och att sitta i PS tony, men när du har dom brevid varandra håller jag på att bli cp, för det ser ut som orginalen är så sinnessjukt oskarpa :o

2010-02-07 @ 16:24:32
Postat av: sofia

hehe kul me före å efter =). va duktig du e i photoshop! jätte fina bilder :)

2010-02-10 @ 12:02:50
Postat av: Tony

Kenny: Haha det är mitt ruttna objektiv, ska spara ihop till ett nytt när jag orkar!



Sofia: Tack så jättemycket! :)

2010-02-21 @ 12:00:22
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0