Lock your door, lock it tight

Go to bed and cut, cut the line


Två veckor sen sist så det är väl dags för uppdatering, eller egentligen ger det mej en ursäkt att ta en paus i mitt städande.
Jag förstår inte hur jag lyckas få mitt rum från välstädat till krigszon på mindre än 24 timmar varje gång??
Jag börjar få mina aningar om hur mitt studentrum kommer se ut sen.
Och på tal om det, de flesta som läser här har väl redan hört eller sett men i augusti så flyttar jag till Viebäck och börjar studera på fotoskolan där.
Det kommer bli helt jävla underbart, skönt, roligt och lärorikt!
Sen kommer ju allt negativt som att inte kunna komma till västervik så ofta och träffa alla här man kommer sakna.
Well, well, det är bara att deala!

Annat nytt sen sist då?... hmm... har mest degat utomhus nu när senvåren äntligen kommit till Västervik!
Fotat en del, kollat klart på Lost och umgåtts med folk o festat.
I fredags följde jag med Elin för att hålla lite koll på hennes småbröder som hade fest hos Victor och i lördags var jag ute med Minna, Christian, Mårten och Ema vilket var väldigt roligt :D kändes som hela kvällen flög iväg!
Studentbal var det ju också i lördags så var nere och fotade Emily, Marcus, Elin och Tobbe lite.
I söndags drog Mamma och Pappa till Malmö så Petter och jag, i början sällskapade av Elin, spenderade natten med att kolla på Battle Royale, Full Frys, Rena Rama Rolf och V.

Fick även iväg alla de färdiga bilderna till Uppsala förra veckan (eller dom sista skickades nu i helgen).
Dom var tydligen väldigt nöjda med bilderna och hade visat dom för Bronx som också tyckte väldigt mycket om dom.
Tänk om man redan kunde knyta bra kontakter, haha, nej nu ska jag inte drömma iväg för mycket!
Påtal om drömma iväg, funderar på att ringa ägaren till gamla Shanghai i Gamleby och fråga om jag får låna lokalen och fota där i helgen.
Packa bilen med modeller, kläder och grejer och åka upp över en heldag... hmm! Tål att funderas på!

Hittade den här bilder på dev xD tyckte den var klockrent likt Petter och mej!

"This feels sooo stupid!"                      "Naah come on, have fun! GRAOOOWRR!"


Nu är det bäst jag återgår till städandet så jag blir klar idag!
Nåt att äta vore gott också... godis.. handla godis! Nej kallt ute, brr kallt...värme.. åh en filt!
Nu ska jag lägga mej i sängen under min varma filt :3
C ya!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: HAHA, vet vad du menar :D

2010-06-01 @ 17:58:25
URL: http://uniform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0