If I spilt my guts

it would make a mess we can't clean up


Tisdagkväll, äntligen internet på rummet igen (omän världens segaste) och jag njuter för fulla muggar!
Det var ju något litet, skabbigt djur som gnagat av vår kära internetsladd!
Vad har nu hänt på en vecka? Massvis!
I onsdags åkte vi till Malmö och Köpenhamn och besökte Sydsvenskan och fotade lite. Drack lite cider på rummet och jag och Ollie hade "smekmånadsmiddag" på en mysig mexikansk restaurang med tända ljus! På torsdagen var vi kvar i Köpenhamn till halv 5 och besökte Politiken och fotade ännu mer på gatorna.

fredagen sprang jag ifatt bussen in till Nässjö på morgonen och fortsatte sedan till Västervik. Träffade Ema en sväng på dagen och sedan Petter innan vi drog på spelningen på mejeriet. Skulle plåtat Kickin' Laces var tanken men gav upp rätt fort eftersom den lokalen är så enormt tråkig! Amanda kom även ner, det får jag inte glömma!
Efter spelningen drog vi hem till Jennie och Rasmus och partade loss :D jag behövde ventilera lite nånstans inpå natten så försvann ut och mötte Trelin och folk innan jag släpade mej tillbaka runt 3-hugget.

lördagen efter att vi verkligen kämpat oss upp åkte jag, Jennie och Amanda tillbaka hem till Viebäck där vi plåtade och sedan drack på rummet innan vi åkte med klassen till stan. Dessvärre kom vi aldrig till krogen men shit happens liksom! På söndagen fortsatte vi att plåta innan dom drog sej hem på eftermiddagen.

Igår låg jag hemme i världens segaste förkylning och sov 24h istället! Släpade mej sedan till skolan för att fixa med lite bilder och få lite tid på internet. Printade omslagsbilden jag gjorde om och började tuscha på min 1.26GB stora mässbild (som jag nog måste tänka om helt pga. tidsbrist). Idag redovisade vi bildspelen vi satt ihop från Köpenhamn. Fick bara dålig kritik på mitt, vilket kändes väldigt tungt först men man får väl skaka av sej sånt.
Ska försöka få upp bildspelet här i bloggen någon dag för jag tycker fortf. om det, det är väl kanske för att jag har mina egna tankar om både låten och bilderna.
Fotade iaf. morgondagens uppgift med Elsa i studion efter lite mer "bemötande"lektioner med Anders.


Vi skulle (utan att titta på skärmen) ta en bra komponerad, välexponerad version av en bild vi valt ut.
Jag valde en bild på Lily Cole, världens coolaste modell! Detta och Omslagsbilden ska redovisas imorgon!

Avslutar med lite linjer från Bring me the Horizons "Don't go" för att den är som tagen ur mitt hjärta för stunden.
Jag har så mycket som bankar innanför huvudet och jag måste, verkligen måste, få ut det snart!

If I let you in, you'd just want out
If I tell you the truth, you'd vie for a lie
If you follow me, you will only get lost
If you try to get closer, we'll only lose touch

Kommentarer
Postat av: Ema

sv: ooops! glömde bort henne fast hon får nog stanna utanför topp 3 ändå ;) finns säkerligen fler som jag glömt att jag gillar, haha.

2010-10-14 @ 19:00:23
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0