One night will remind you

when we touched and went our separate ways


Klockan är 08.19 och om 11 minuter drar observatören igång.
Hela klassen blir uppdelad och utskjutsade från skolan till olika orter ca 7 mil bort (Tranås för min del)
I dessa orter ska vi genomföra ett bildjournalistiskt fotoprojekt vi själva får lösa och samtidigt luffa oss genom vardagen.
Detta ska vi göra och sedan vara tillbaka på skolan till onsdag lunch, vi får ta oss tillbaka genom att lifta eller hur vi löser det på något sätt.
Hur svårt vi gör det är upp till oss själva.
Själv satsar jag nog på att dra runt massa och plåta och sen köra på ett fint trapphus eller något liknande att sova i!
Emily verkar taggad på samma sak så det blir nog bra, haha.


Tänkte dra en summering av förra veckan också:
Hade "bemötande" med Anders där vi fick göra olika förtroendeuppgifter och prata om hur man bemöter folk och sej själv. Onsdag - Torsdag hade vi bildredigering med Eva-Terez Gölin, lite småsegt med all repetition för mej men nåt nytt lärde man sej alltid!
På fredagen åkte jag hem och festade hos Mårten med Minna, Isa, Rasmus och Jennie på kvällen, skitrolig och sjuk kväll haha. Blev både Simsons och Harrys på det.
På lördagen blev det lite grill och firande av PeiLi ute på lysingsbadet innan jag och Petter mötte upp Jenta och åkte för att fira Bazze. Sjukt rolig kväll den också, hela helgen i viken var överlag väldigt awsome!


Ah iaf. nu ska jag stänga av datorn och dricka upp min varma choklad för om 5 minuter smäller det!
Ni får alla ha det så bra om jag inte överlever det här ;)



Take care ;D puss!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lycka till, lär dig massor och kom tillbaka hel xD Saknar dig, kram <3

2010-09-27 @ 10:10:35
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Amanda

Faan vad kul! :D bäst för dig att du överlever, hur ska jag annars överleva? :O hoppas det blir toppen iaf och att trapphuset är skönt ;) <3

2010-09-27 @ 11:07:55
Postat av: Ema

haha, det måste va den sjukaste kursen/uppgiften jag hört talas om. låter mer som en "lära sig att stå på egna ben"-kurs eller nåt sånt :D annorlunda iaf! hoppas det blir kul!

2010-09-27 @ 11:50:39
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Jennie

HAha ja det lär du väl göra ;D SAKNAR DIG ;<

2010-10-04 @ 20:01:14
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0