Everybody's looking for something

Jag är hemma från London nu! Landade igår (måndag) runt 9.20 på morgonen, svensk tid.
Vilade och sov nästan hela gårdagen samt umgicks med min familj. Idag har jag träffat världens mest saknade Petter och även Elin och Kägo :)
Fick även äntligen se Sucker Punch som jag har väntat längre på, så underbar film. Den kändes verkligen som en "typisk Tonyfilm" som Johan säkert skulle säga, haha. Kul att gå på bio också, Petter och jag försökte minnas och tror inte vi varit på bio sen Harry Potter i december, och det var ett bra tag sen!

Just nu tar jag det bara lugnt, träffar folk och försöker att ställa om kroppen till lugna Sverige-tempot. Bilder kommer, nästa vecka åker jag tillbaka till skolan och då blir det att bosätta sej i datasalen för att retusha. Just nu fokuserar jag bara på att jag lever och är tillbaka bland mina nära och kära!


Sweet Dreams - Emily Browning (Sucker Punch Soundtrack)

Sitter och lyssnar på soundtracket till filmen just nu. Emily Browning är ju inte bara typ en av dom snyggaste skådisarna utan även duktig på att sjunga!

Until next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0