I hear London calling!

Landade i Västervik igen i torsdags! Försov mej över morgonmötet och printade det sista till Gamleby och annat innan jag drog med bilen efter lunch.

Jocke kom ner över helgen så det har varit livat i holken både fredag och lördag! I fredags hos Jennie och Rasmus med avslut på Club 9 och igår hos mej med mellanstop på Palladium och avslut på Corner. Klepto-Tony var framme igen men jag tycker nog att Palladium kan klara sej utan det där grogg-glaset. Dom fick ju faktiskt tre stycken av mej efter att jag plåtade där!

Om lite mindre än 2 timmar rullar Evelina in på stationen och inatt drar vi till Skavsta och flyger vidare till Stansted! Två veckor i London, kommer bli riktigt grymt!
Skönt att bara få komma iväg på lite nya saker om inte annat.

Until next time!

Kommentarer
Postat av: Ema

hahahaha, inte visste jag att du var kleptoman tony. känns bra att lära sig något nytt varje dag ;D ha det great!

2011-04-03 @ 20:50:00
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hoppas du får det jättenajs :D Ses när du kommer hem ;D Puss!

2011-04-03 @ 22:03:33
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0