My life is based on a crappy movie

except for the ending when the world knows my name

En liten uppdatering från London!
Inne på vecka två här borta på andra sidan vattnet nu och vi har så mycket planerat att dagarna säkerligen kommer rusa förbi. Första veckan har varit ruskigt rolig och det känns som att man varit här i en månad redan bara för att man hinner med så mycket. Samtidigt går dagarna så fort att det är sjukt att halva tiden redan gått.

Tänkte uppdatera med lite bilder men eftersom att Paulines Photoshop/CameraRAW inte vill läsa mina bilder så får det bli lite iPhonebilder tills jag kommit hem och kunnat sitta med dom riktiga bilderna :)











Har sprungit en del på Oxford Street och alla affärer med Evelina. Turistat en hel del och i fredags var det barbeque/bonfire på bakgården där jag bor. Natten slutade på en av Londons stora nattklubbar och sedan med ont i fötterna på soffan hos Evelinas kusin när vi kom hem klockan 6 på morgonen.

Idag har det njutits i solen på baksidan och bara tagit det lugnt. Eventuellt ska vi ta en tur till Brick Lane eller någon annanstans och utforska lite nu i eftermiddag. Imorgon blir det förmodligen lite plåtande vilket jag ser fram emot rejält!

Uppdaterar som sagt med riktiga bilder efter att jag landat i Sverige igen på måndagmorgon.
Until then, cheers mate! ;D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mmm, åt en liknande Våffla som den på bilden när jag va i London haha, GOKK!

2011-04-11 @ 17:03:40
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

spärrade upp ögonen totalt när du skrev att du kom hem igen på måndag. vart fan tar tiden vägen :O men så jävla nice att du har det gött! önskar bara sådär liiiiiite att jag var där NU istället för om två veckor.

2011-04-11 @ 22:40:15
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jaa :D SÖK, sista ansökningsdatumet är ju imorgon! :D

2011-04-14 @ 10:52:22
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0