11.56

Åkte till Gamleby med Samuel imorse. Han skulle ha introduktion på skolan och jag skulle hämta ut min nyckel till internatsrummet jag ska bo i. Var lite tidig så jag våldgästade Madde och tvingade med henne för att inspektera rummet. Sen efter det var hon awesome och bjöd på vrållyxig frukost innan jag plockade upp Salle och åkte hem till Västervik igen! :)




Lite av min framtida högborg och sen onnom-frukosten!
Nu ska jag städa lite och sen träffa Jennie en sista gång innan dom flyttar till Göteborg, kommer sakna alla nu när dom flyttar och försvinner! (But hey, that's life!)

Take care!


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: haha, ja det är väl klart du ska det. den skammen har jag ju räknat med nu ;)

2011-08-17 @ 18:07:03
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv: Haha, snöffse-Tony då :( Du måste hälsa pååå, kommer å hälsar på dig jag mä :3 BAGAGAAAH

2011-08-17 @ 18:59:42
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0