Hello, hello, remember me?

I'm everything you can't control.

Det har varit helg och det har varit roligt! Hade hemmakväll med dricka och spel hos Marie och Mickan i fredags och i lördags var vi hos Agnes och härjade. Jag var riktigt party och beslutade nånstans i jägerdimman att jag skulle ta Agnes rosa Hello Kitty tofflor ner till krogen. Snodde Fabbes skor hem i söndags och degade hemma med Kägo och American Dad, these perfect sundays!



Nu ska jag koka korv och packa ner kläder och bråte. Ska åka med ett lass till Gamleby imorgon och hämta Linda på samma gång! För övrigt släpper Evanescence ny skiva snart, det gillas! Var länge sen jag lyssnade på mitt gamla favoband.

Until next time,
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0