Masquerading as a man with a reason

My charade is the event of the season

Måndag åter igen och ännu en vecka och helg har passerat. Vilade ut ordentligt i måndags efter Sonisphere så jag var redo att jobba på tisdagen. Veckan flöt på fort, jobbade, hängde och tog det lugnt med lite folk tills det äntligen var torsdag!

Spenderade jobbdagen i spöregn, självklart den dagen då jag glömt min tjocktröja hemma. Kom hem kallt och blöt, käkade, duschade och så innan jag blev upphämtad av Kägo och drog hem till honom. Drack lite öl och jäger innan han drog med mej på fest hos nån kompis till honom. Ännu mer jäger senare så möter jag upp Bex & CO vid typ Ellen Key (om jag minns rätt) och drar till Simsons. Möter folk som jag bara vet jag träffat för att jag har bild på dom och låser inte mej på toan med Issa för att dricka lite dynamit, haha.
Kvällen avrundades i ett öltält och att jag tattade med en filt till hemvägen eftersom jag frös så förbannat!



Fredagen började med att jag storhandlade mat med mamma (eftersom dom lämnar mej ensam åter och drar till Finland) och sedan bakisdegande i sängen. Började kolla på Pretty Little Liars eftersom att Olivia tjatat så förbannad och ja, blev väl hooked direkt typ. Kägo kom förbi framåt eftermiddagen och vi hängde lite innan jag drog till Jennie för att dricka öl med henne och Fabbe innan vi mötte upp resten och drog till Mickan för party :)



Det shotades körsbärslikör, tequila och dracks kopiösa mängder alkohol. Hade riktigt kul och alla var glada och peppa (don't believe the picture above!) haha. Postit-lapparna åkte fram i vanlig ordning hos Mickan, Fabbe blev full och började gosa med katten (trots allergin och att han hatade den 3 öl innan) precis som jag hade sagt. Vi gjorde naughty saker i Maries säng, tog fina bilder med hennes kamera och annat skoj innan vi drog på stan, vilket jag inte minns såvärst mkt av!


Tredje dagen, efter ytterliggare tusen avsnitt PLL så drog jag till Fabbe för fest med lite fint folk. Allt kickade in fort och vi gajade om massa skit, lyssnade musik och hade det trevligt innan vi drog mot stan. Agnes fick djävulen i sej och ringde telefonsamtal från marken eftersom det var jobbigt att hålla telefonen haha. Jag tattade salt på Corner, mötte upp Ronny och Issa och dissade krogen för att shota tequila på en brygga istället. Sen sexade vi på en polisbild, fick beröm av krogvakterna som passerade, irrade runt på stan och mötte folk och slutade kvällen med cheeseburgare på en bänk i väntan på Fabbe (som ändå försvann) innan vi drog hemåt.



Har haft tre väldigt sjuka och roliga visdagar! Känns lite tomt nu när det är slut, helgerna går för fort. Känns ytterliggare lite tommare eftersom att vi var och såg sista Harry Potter filmen igår, nu är det slut på det också. Imorgon väntar jobb, ska träffa lite folk i veckan och sen blir det nog party igen nästa helg som vanligt ;D haha.

"För jag blir glad och gullig när jag gör som jag vill"
Take care!

Kommentarer
Postat av: Bex

Haha, söt bild på oss... jag ser ut som en sprängd anka :D

2011-07-18 @ 16:07:43
URL: http://bexchili.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jag va ju också med och shotade tequila på bryggan :(

2011-07-18 @ 21:02:35
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Agnes

Whaaaaaat???! Det där med mobilen kommer jag inte ihåg överhuvudtaget! Vem skulle jag ringa? :D

2011-07-18 @ 21:16:40
URL: http://agnysivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0