One day robots will cry

Det är svårt det där med hur man ska formulera sej. När tankarna slår knut på sej själva i huvudet. Jag var hemsk igår, det vet jag om, men jag vet att jag försökte göra rätt. Sånt som kanske inte räcker när man pratar med en vägg dock, men det var sista gången du vände mej ryggen.

Du vet vart jag står, du vet att jag finns, valet är helt ditt. Jag har fattat mej tydligt nog, nu kan jag inte annat än hoppas, det sägs väl ändå att hoppet är det sista som dör?!

Come over, come over. I'm dying not to hurt you...


Kommentarer
Postat av: Ema

sv: tack tonkan! :) framtida yrke; profet! haha, tycker jag du gjorde rätt i ;)

2011-06-27 @ 00:05:17
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0