Doesn't it feel much better

when you've had a better day than yesterday?

Jag vill bara skrika av lycka ungefär! Jag är så himla livsglad och lycklig så det är inte sant! :D
Det där med att hålla fast kontrollen i mitt liv funkar ju riktigt bra (har ju bara gått en dag men ändå).

Inatt somnade jag lite efter 4 och gick sedan upp vid halv 6 för att bila mina 15 mil till skolan. Jag lyckades med att inte krasha i diket och höll mej pigg och glad med bra musik på hög volym trots mina ringa 1,5 timmar sömn! I skolan hade vi idag portfolioredovisning från halv 9 till 3 och hann väl beta av runt halv klassen. Jag fick sån himla bra respons på min portfolio att jag blev helt mållös. Det kändes så obeskrivligt skönt att veta att jag faktiskt gjorde någonting rätt och bra och att allt slit faktiskt lönar sej!


En bild av Emily som jag plåtade för några veckor sen till portfolion.

Tack vare min lärares kommentar om att jag var redo att söka jobb med min portfolio och lite på grund av att Helena fått jobb på Festivalphoto (Grattis!) så drog jag en chans och sökte ett fotojobb för ett företag. Får väl se om dom är intresserade eller inte :)

Efter redovisningen snackade jag lite med Pauline över facebook inför London. Linda påminde mej att kolla upp den engelska klubben "the egg" som tydligen ska vara nice. Kikade in på deras hemsida och såg att Pendulum spelar en fredag när vi är där :D Hoppas verkligen det blir av det vore så sjukt kul!

Nu sitter jag hemma och har precis beställt Uppconbiljetten och hotellrummet tillsammans med Johan och Petter. Känns skönt att ha det gjort och nu har jag ännu mer att peppa!
Tänkte avsluta med två bilder jag plåtade med Jennie förra veckan. En re-make på vår gamla sopsäcks-klänning och även en remake på Post-it klänningen som jag plåtade Julia i en gång :)



Trash Princess from Tony Ottosson on Vimeo.
Först en video när vi bygger klänningen med sjukt awsome bakgrundsmusik av grymma Bazze!



Och sådär blev bilderna som sitter i portfolion!
Nu måste jag sova, jag har så mycket bra saker i huvudet att det bara går runt och runt, haha!

Until next time!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Go Tony, go Tony :D

2011-03-28 @ 19:02:12
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

så jäkla snygg hon är den där emily!

2011-03-28 @ 20:57:18
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Meridiana

Herre jävlar så läckert! :)

2011-04-20 @ 12:25:08
URL: http://knottyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0