Falling, Stalling, Warning, Crawling

Rejecting, Perfecting, Loving, Ending


Har plastikopererat bloggen lite nu efter tre veckors bloggtorka!
Dom två första veckorna har spenderats i Västervik på lov och egna projekt. Emily och jag tog bilen ner till viken på fredagen den 11 februari och hon fick träffa mina vänner och festa loss lite i min källare. Väldigt trevlig kväll måste jag säga!
Resten av dom två veckorna träffade jag folk, festade och försöka plåta. Vädret och sjukdomar gjorde do ck så att det bara blev av två fotograferingar på hela tiden. Den ena innefattade Jennie iklädd en klänning av sop-påsar och ungefär såhär exalterad var hon över det haha:


Annat, kanske egentligen ganska ointressanta, saker som gjordes var firande av Elin vilket innefattade att jag överraskade henne med skumpa och chokladtårta i hennes lägenhet mitt på blanka dagen! Möms!
Jag och Petter påbörjade ett Star Wars maraton eftersom att jag (ja jag skäms) inte har sett alla filmer och inte minns allt från dom jag har sett. Förra helgen åkte jag och Jennie även upp till Norrköping för att fira Minna som fyllt år. Vi bodde hos Isabell och Amanda kom ner från Norrköping också.

Fredagen började med stan, inköp av iPhone (eftersom min mobil buggat loss) och fest hos Issa med trevlig folk och slutade med att jag blev utelåst i 1,5 timme och somnade fly förbannad på köksgolvet som någon form av strejk haha. På lördagen tog vi oss ut till Ingelstad för att handla mer dricka och käka på Max! Jennie, jag och Amanda korkade upp nån gång på eftermiddagen och vi festade på. Strax innan krogen kom Alle förbi och vi mötte Victor på Svea sen. Rundade väl av kvällen vid halv 5 efter ett besök på McDonalds där Minna hade sinnesjuka ryck och en promenad fylld citat ur Ace Ventura påväg tillbaka till Isabell! haha

Nu i veckan har Lotta varit på besök här och vi har plåtat lite skojbilder och litegranna till min portfolio. Som vanligt bjöd hon på det bästa ut sin repetoar av snygga miner:



Resten av veckan har bestått av retushande, printande och ifyllande av en stor mängd papper. Har fyllt i mina F-skatt papper och ska skicka iväg dom nästa vecka så att jag är registrerad som egen företagare.
Jag tar nog även och strejkar helg för att jobba järnet här i skolan istället. Ska hinna med en mängd plåtningar, samt retush och print innan jag förmodligen drar mej till Västervik på måndag eftermiddag.

Until next time!

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAAHAAA, hatar min fula min på den där bilden! Vad var det jag skulle förklara?? xD

2011-03-04 @ 14:22:00
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: renee

Tonnyyy, guhh vad du är duktig! <3 har läst igenom din blogg lite :D och blir så fascinerad av de du har utfört ! Du är riktigt duktigt! Hoppas vi ses någon dag!

2011-03-04 @ 14:34:59
URL: http://withprettywords.tumblr.com/
Postat av: Ema

fint du fått det här på bloggah döh ;)

hon fick köra sopsäcksidén istället ser jag, haha. nice!

2011-03-04 @ 22:21:43
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv: Haha jaaa, du får skaffa en sen när du bor i en större lägenhet? :)

2011-03-06 @ 22:59:20
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0