I think I need something new here, but I keep longing for what I had

No need for second opinions, I do the best I can to ruin what I have.

Jag lever! (och jag lever solskensliv kan jag tillägga)
Efter en ruskigt vild helg och annat så håller jag en väldigt stadig och glad livsnivå haha. I fredags festade vi i Jennies, Rasmus, Mattis, Kaspers och Björns replokal på järnet med lite folk. Bar av vidare mot Club 9 och slutligen hemåt i sällskap av en packad Fabjan.

Fick veta dagen efter att jag tydligen lämnat ett meddelande på Jennies mobil där jag vrålade och sedan fick panik för att jag inte kunde lägga på. Första fyllan med iphone... väldigt bra där! haha.
På lördagen åkte jag, Johan, Petter och Julia ut till Linh på Gränsö för tårta, firande av Linh och planering inför Uppcon. På kvällen drog jag till Therése på awsomeparty som slutade på Palladium :) minns inte hur eller när jag kom hem haha.

I måndags fick jag spring i benen, klarar inte av att sitta på samma ställe för länge, så jag hoppade på eftermiddagståget till Linköping för att hälsa på Anna lite spontant sådär.







Första kvällen spenderades med Sushi, rödvin (verkligen inte min grej!) och massa skratt vid TVn.
Fick även träffa Paco, en väldigt trevlig italiensk utbytesstudent!





Vaknade på tisdag morgon av strålande vårsol som lyste in i kollektivet. Jag paparazziplåtade Anna när hon gjorde sej iordning och vi flamsade runt lite på golvet till Salem Al Fakirs "I'm so happy". Tog sedan en promenad till stationen där vi mötte upp Mimmi. Efter en lunch på stan och lite koll i affärer tog jag kvällståget hem till Västervik där Petter mötte upp mej på stationen och vi drog hem till mej och kollade film.

Idag, efter att ha färgat mitt hår sexigt gul-oranget, så väntade ett roligt kuvert i brevlådan när jag kom hem! Ett väldigt roligt brev från Amanda tillsammans med två ex av Nelly Magazine som hennes pappas företag, till min stora lycka, trycker. Det tackar vi åter för! ♥

Until next time!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe, du skulle ha hört meddelandet! Sjukt kul, finns nog kvar i mitt mobilsvar tror jag :D

2011-03-16 @ 22:24:32
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahahah då skulle jag nog platsa i the walking dead xD

2011-03-18 @ 08:05:06
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Ollie

HÅNGEL!!! fredag!

2011-03-21 @ 22:40:32
URL: http://oliviaway.blogg.se/
Postat av: Amanda

det låter SJUKT lockande! :D haha ni är förresten lite beroende av mig som har varit registrerad på boplats längst och har lättast att få lägenhet ;D hoho. men ärligt. jag tänker flytta dit så fort jag får en möjlighet :3

2011-03-22 @ 00:33:54
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Amanda

eller okej. så fort jag skapar mig en möjlighet. och det ska bli snart! haha

2011-03-22 @ 00:34:32
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv: Jaa det var hon verkligen! Om man visslade Themelåten till Harry Potter så kom hon springande haha <3 Så underbar!

2011-03-24 @ 08:08:22
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0