I wish that your body would burn against mine

Please tell me "it's fine"

Torsdag den 24e april och tillbaka i Sherwood skogen efter 3 riktigt härliga veckor hemma i Västervik. Var dock väldigt glad över att få träffa klassen idag (vissa har man inte träffat på ruskigt länge) och även att få komma hem till min lilla etta!

Har hunnit med en hel del medan jag varit i viken, har varit som en semester ungefär och jag känner mej utvilad och glad för stunden.
Varnar redan nu för bildbomb för jag tänkte summera mina veckor litegran. Ska försöka uppdatera oftare istället så slipper inläggen bli 820tusen meter långa, haha!







Första veckan plåtades det med Ema och jag fjantade runt i hennes björnfitta medans hon fixade sej, haha. Vi skulle ta lugna morgonbilder, men eftersom allt jag rör vid blir till mjukporr så blev det kåtbilder i slutändan ändå!
På helgen festades det i One Penny Black's replokal så slänger upp en bild därifrån med iPhånen och även en snyggve bild på mej från när jag och Jennie var ute och plåtade på Gränsö nu i tisdags.







Andra vecka hemma var jag i Linköping och sedan med diverse folk. På helgen var det fest först hos Therése och sen hos Elin på lördagen. Lördagen slutade i storbråk men ödet la sej lika slugt som alltid i och jag är tacksam för det annars hade jag kanske inte haft kvar min bästa vän!
I veckan var det riktig vårvärme så jag, Jennie och Minna drog fram engångsgrillen och hade grillpremiär! Riktigt gott och trevligt och Minna var skitsnygg när hon härmade Gurkan från Big Brother, haha.

Idag brummade jag tillbaka till Viebäck för att plåta, tuscha, printa och dylikt inför våran portfolio-redovisning nästa vecka. Ska bli ruskigt kul att se vad alla har haft för sej!



Avslutar med en närbild på Emilys läppar som jag kladdade ner och plåtade idag till portfolion! Uppdaterar nog snart igen med massa färdiga bilder på allt jag sysslat med under mars månad.

Until next time!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan vad snyggt det blev med läpparna, sjukt coolt! :D

2011-03-25 @ 07:27:16
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Jennie

One Penny black juh!



Snygg bild på lipsen :3

2011-03-25 @ 10:44:50
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

haha, jag skulle just fråga om du hade snott med dig min mössa hem men sen läste jag texten och såg även att det var mitt badrum du stod i ^^

ser härligt smaskigt ut där på läpparna :)

2011-03-25 @ 11:37:17
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: minna

HAHAHA men tony förfaaaaaaan!!!!!! GURKAN!

2011-03-27 @ 06:30:16
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0