London - Part IV

Torsdagen andra veckan spenderades med att leta reda på Brick Lane för att plåta street och för att jag ville förbi min favoritaffär Drop Dead! :3





På fredagen så degade vi på dagen och tog en sista tur till Primark för sista shoppingen på den guldgruvan! På eftermiddagen tog jag, Evelina och Marcus (en kille som bor hos Eves kusin som vi lärde känna) tunnelbanan till Covent Garden för en sista fin utemiddag!
Middagen uteblev dock så vi körde på drinkar för hela slanten istället, vinglade till bussen vid klockan halv 7 och tillbaka till Elephant & Castle för att dricka mer.
Jag och Eve drog sedan till nattklubben Egg för att se Pendulum DJset som vi hade biljetter till. Helt sjuk kväll, spydde, däckade på krogen, dansade som en idiot, köpte mat till en hemlös och däckade sen på soffan i Brixton på morgonkvisten! 







Sov hela lördagen och på söndagen var det bara att packa och fixa det sista innan jag och Evelina åkte med tuben till Victoria. Tog en buss ut till flygplatsen och sov nån timme där innan vi flög hem vid 06.15.





London ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0