In every loss, in every lie

in every truth that you deny.

Blir lite sådär bråkig med mej själv igen. Min obeslutsamhet är ju riktigt genomlöjlig ibland. Kan jag sluta att konstant blicka tillbaka på massa saker och önska att nutiden vore lite mer som då, när den är bra som den är just nu också.
Tror jag flyr tillbaka lite när jag når såndär stunder där jag känner mej osäker och vilsen.

Här sitter jag nu iallafall. Lite lagom tom i hjärnan och med kort hår, tack vare Jimmy som klippte mej i helgen. Jag lärde mej att "Toppa lite" betyder "klipp av rubbet!" på kinesiska. Jag svor och surade lite i början men jag har väl kommit hyffsat till freds med mina nya look nu.

Hipster Tony eller något dylikt. Kanske är det det korta håret som svackat mitt humör lite... jag brukar ju känner mej mer utblottad och obekväm när jag inte kan gömma mej bakom mitt långa emohår!

Idag har jag iallafall suttit med Digital Stillbild B videor, retuschat och lämnat in bilderna jag plåtade för Dream Collection / Juan Shop. Imorgon bär det av till El Stockholmo i nästan en vecka, perhaps the perfect time to reinvent myself?!

Nu ska jag snart ha sånglektion med Marajah och sedan hem och packa väskorna (samt tappa upp vin)!
Take care!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha! det är mattis flaska faktiskt, och jag halsar inte ;D vi arrangerade en liten bild allihopa som vi sen mms-ade till mattis x) fick svaret "ni ska dö" tillbaka.. vågar nog inte riktigt komma hem efter skolan idag!

2011-11-21 @ 08:21:17
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha äh, han kan ta't! han mobbar ju oss andra titt som tätt.. hahha :D

2011-11-21 @ 17:50:38
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0