When all of your mistakes

are keeping you awake

I Augusti så plåtade jag lite bilder med Lotta och Jessica för Dream Collection (Erotikshop) och Juan Shop (smyckesbutik) i Västervik. Inget riktigt, riktigt jobb utan mer för att komma på banan igen och komma in i arbetsflödet eftersom jag inte plåtat på hela sommaren.

Linda hade redan flyttat in på internatet i byn så hon var snäll och ställde upp som världens bästa assistent som fick styra med hårt, klä på och av modellerna och fixa med förymda lösnaglar!
Ungefär såhär såg det ut under dom två dagarnas plåtande.

Smedjan var med under Jessicas plåtning och fick agera mänsklig klädhängare samt DJ under fotograferingen.


Lotta bjöd på några av sina snyggaste miner som vanligt. Att jag någonsin får något vettigt ur den kvinnan?! ;)
Idag har jag sprungit runt i Västervik i jakt på en päls till dagens plåtning. Efter fyra kom Frida bort från GTV och modellade till morgondagens In Design uppgift där vi ska göra ett fejkat omslag till en av fyra tidningar.

Avslutar med en bild på en Frida som helt klart funnit sitt nya, rätta jag i looken hon blev tilldelad av mej!
Imorgon är det redovisning av Omslaget!

Baibai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0