Kick drum beating in my chest again

Fixar ett litet snabbinlägg för att ansluta min blogg till bloglovin. Så jag kan följas där för dom som vill haha.
Har massvis att uppdatera om men jag har inte tid just nu. Kommer väl säkert ett meterlångt inlägg som vanligt haha.
I helgen var Jonas, Jonathan och Beata från YH1 (året över oss) nere och hälsade på tillsammans med Isabelle. Trevligt att träffa dom och få lite kritik och dricka öl och sånt. Just nu sitter jag i studio 3 och skriver här samtidigt som Adam testar ljus på mej inför hans fotografering till Johan Westins ljus-uppgift vi fått. I andra salen sitter Jimmy och fixar afro på Olivia inför hans fotografering haha. Det har sett ut lite såhär:




Olivia är pappskalle och jag är Firefox. Körde i en blekning igår vilket resulterade i att jag tillfälligt har rosa/orange-skiftande hår haha. Ska assa Adam nu och sedan hem och retusch-tusch-tuscha så jag får klart lite grejer innan jag drar igång ett nytt fotoprojekt imorgon!


Until next time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0