I set fire to the rain

and I threw us into the flames

It's Rebecca Black day, som Nikolina skulle uttryckt det! Sitter i Västervik och ska träffa lite folk. Dunkar en Skrillex/Adele mashup som jag hittade på youtube, fett bra! Lyssna! Kommer en rejäl bildbomb på vad som gjorts den senaste tiden, har inte den tid eller ork som jag egentligen skulle vilja ha att uppdatera här.
Redovisade del 2 av Sell Out uppgiften för ett tag sen. Tanken var att försöka visa pinsamt fylle-betéende för att reklamera Bakis-brustabletter. Tror redovisningen gick rätt bra, mådde piss så kommer inte ihåg så mycket. Hade legat vaken hela natten och spytt i toaletten pga. att jag detoxade. Dum idé att bara dricka vatten och äta färsk frukt och grönsaker direkt efter en partyhelg med skräpmat!
Barbara var ute på äventyr till Josefins Sell Out-uppgift. Jag och Anna tog en lunch-picknick i solen en dag när vädret var på våran sida. Christoffer lekte Batman i Jennifers kappa när Jimmy skulle plåta Maria. Ema var på besök för en modeplåtning. Brorsan kom förbi och jag bjöd på käk så han fick diska. Jimmy pimpade mitt hår och gjorde mej street! T-licious om jag får be! Vi har även haft en uppgift med den sköna GF-läraren Helena som gick ut på att gestalta paradiset, blev inte nöjd med mina bilder så tänker inte slänga upp dom här! x)
Sådär blev bilderna från plåtningen med Ema. Lånade lilla Astrid som med-modell också, haha.
Det pågår konstanta lan i allrummet. En kväll satt jag, Linda och Adam och letade kläder tillsammans på varsin dator haha. Astrid chillar gärna brevid i soffan, trivs så bra med alla människor :)
Vi hade Emilia Bergmark-Jiménez som gästlärare i veckan och fick en 24h uppgift att plåta tre olika porträtt. Efter en stressig dag/natt för att få ihop allt och en heldag av bildkritik och redovisning tyckte jag att vi förtjänade lite tårta så jag gjorde en med hallon och chokladsmak! Igår (torsdag) så hade vi en liten genomgång av Hasselbladarna också.
A Personality, A Lifestory and A Reflection of Myself.

Sådär blev mina porträtt till uppgiften. Redovisningen gick bra tyckte jag. Hon var väldigt rak och ärlig med vad hon tyckte och gav kritik!
Nu ska jag käka och göra mej iordning för lite utgång och imorgon peppar jag på att det är maskerad i byn! :D
Until next time!

Kommentarer
Postat av: Ema

sv: visst är det så jävla dumt att man inte får dansa när man vill? :( burr!

2011-10-05 @ 22:51:09
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: nikk

Haha, nu vet du vad ja kmr nynna på även idag. Varför drar christoffer en hail förresten?? gjorde min dag

2011-10-08 @ 09:49:08
URL: http://nikolinaphotography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0