And too much blood has flown from the wrist

Of the children shamed for those they chose to kiss.

I måndags skickade vi in våra utställningsbilder till Procenter för att printas och monteras inför Pride. Jag plåtade två olika bilder men valde till slut min första idé. Tänkte slänga upp den andra bilden här. Tvingade hit Kägo i förra veckan, fick honom att strippa lite och kletade in honom i lite blod. Den är baserad på Septemberbarnen i USA och Rise Against låt Make It Stop (September's Children).




Den här veckan har vi i övrigt haft två dagar CMYK/Provtryck med Stefan Ohlson och nu har vi tre dagar Fineart Printing med Eva-Therese Gölin. Har suttit och lyssnat igenom lite av Kents nya skiva när jag jobbade med mina bilder förut. Hittills är nog denna min favorit! Nu ska vi kolla på Iron Man II på internatet, vi har marathon med alla dom Marvel-filmerna inför Avengers premiären på fredag, peppt!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0