As explosions broke in the sky

Förra helgen kom Adam och Linda hit för att plåta ett bröllop i Gamleby. Tog en sväng och hälsa på hemma hos Janne innan vi käkade och jag släppte av dom i lägenheten dom skulle sova i. Kvällen var ung så jag och Petter satte oss utanför gymnasiet och tog några bärs och snackade skit. På lördagen förades det vid våran klassiker: Ellen Key. Jag drack Xanté ur avancerade sugrör och drack lite för mycket regnbågsshots på Palladium sen. Jag vägrar lära mig!
 
I förra veckan så hade jag avskedshäng med Elin ute på Gränsö innan hon drog hem till Norrköping igen. Min instagram bestod av matbilder och diverse bråte jag plåtade på praktiken.
 
 
Nu i helgen som var så blev det en lugn fredagkväll hemma. På lördagen vaknade jag till ösregn. Självklart ska det vara skitväder just den dag jag har en fotografering inplanerad. Sprang iallafall ner till Stadt och frågade om vi fick plåta där i dom allmänna områdena och det gick för sig. Mötte upp Jossi, plocka upp kläder, styrde och slutligen hade vi en rolig, effektiv och skrattfylld plåtning. Drog hem och gjorde mig iordning sen innan jag tog tazi till Bea med Nicko och Elin för förfest som slutade på Palladium där jag sprang på en charmig Issa. Drog till Briggen sen och slutligen hem till Elin där jag sov. Morgonen efter kom det obligatoriska "vad hände igår egentligen?" pratet på balkongen där man försöker pussla ihop kvällen.
 
 
Gud det blev ju massa text ju, jag som bara skulle göra ett kort inlägg så jag minns vad tusan jag gjort dom senaste helgerna! xD Oh well. Den här veckan blir det nog fullt upp, massa saker inplanerade och massa jobb på praktiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0