Eksjö Stadsfest II

Efter invigningen så rullade alla spelningar på och vi sprang från scen till kontoret till nästa scen för att dokumentera allt som hände. Tänkte inte alls på att äta när jag hade en stund över så gick på adrenalin och redbull istället. Först ut på Green Street Park scenen var Kapten Röd. Svåraste människan jag plåtat tror jag, for omkring som ett yrväder över hela scenen, men bra var det!
 
 
Efter det så drog vi upp till Stora scenen där Loreen skulle spela. Aningen kort men bra konsert, underbar energi på scenen!
 
 
Dock så dummade sig ljuset med min kamera så det mysiga blå ljuset registrerades som en ful lila hinna runt allting. Mitt i spelningen bytte jag därför till svartvitt bara för att sluta irritera mig på färgerna så mycket.
 
 
Hardcore Superstar var sist ut av fredagen spelningar.
 
 
Deras spelning var ett grymt avslut på första dagen! Strax efter 1 satte jag mig i bilen och pendlade hem mina 12 mil efter första dagens 15timmars pass. Fixade käk hemma, tog två tuggor innan jag inte orkade mer för att jag bara ville få sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0