Eksjö Stadsfest III

Efter tre ynka timmars sömn var det dags att stiga upp och bege sig till Eksjö igen. Spenderade lite tid på förmiddagen med att vandra omkring på området och dokumentera människor tillsammans med Johan.
 
 
Begav oss ner till Green Street för att plåta Tjejbussen som skulle anlända och Den Svenska Björnstammen.
 
 
Nöjd Tony träffade några av björnarna backstage. Trevliga killar det där! Sen var det dags för mannen, myten, legenden. Världens mysigaste man, Thomas Di Leva!
 
 
Di Leva approvar att jag klättrar brevid scenen och skjuter till mig ett leende haha.
 
 
Plåtade lite General Knas också tillsammans med lite andra band och slutligen backstage på Graveyard.
 
 
Sen var det dags för avslutningen: Magnus Uggla! Enorm publik, bra drag, skön stämning. Sen att Uggla är en extremt divig människa och det slutade med att jag fick plåta honom från en byggställning på andra sidan torget behöver vi ju inte gå in på.
 
 
Sen var Eksjö Stasfest slut för iår, mitt andra 15 timmarspass var slut och jag kunde sätta mig i bilen och åka mina 12 mil hem för att käka på corner med Elin & CO som kom direkt från krogen. Extremt slitsam men rolig helg!

Kommentarer
Postat av: Minna

åååh tompa dileva! vilket vackert leende han har....fåra-herden!

2012-09-06 @ 04:06:40
URL: http://candelarain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0